דלג על בר עליון
בר עליון
לעמוד הבית
לוח מודעות
מנהל/ת כספים – תכנית "חוג לכל ילד"תאריך פרסום: 15/08/17
להלן הודעה על תפקיד פנוי בהיקף של משרה מלאה בתוכנית חוג לכל ילד.

תיאור התפקיד
 אחראי על ריכוז נתונים כספיים מהמתנ"סים ומהרשויות המשתתפות בתוכנית ודיווח.
 אחראי על קיום קשר שוטף וייעול תהליכי העבודה בארגון באמצעות טכנולוגיית BI ואקסל מתקדם.
 אחראי על תקציב התכנית וניהול כספים.
 אחראי להדרכה, לייעוץ ולבקרה על אופן ניהול מערכת הכספים, התקציב והחשבונות מול המתנ"סים והרשויות המשתתפות בתכנית חוג לכל ילד.
 אחראי על התאמת הפעילות הפיננסית לנהלים ולתקנות של החברה ומשרד החינוך, והכל בכפוף ובתיאום עם מנהל התוכנית, מינהל הכספים והגורמים הרלוונטיים במשרד החינוך.
 מבקר מדריך ומסייע למנהלי המתנ"סים ולאנשי הקשר ברשויות בכל הנוגע לכספים, לתקציב, לנוהל הרישום ולדיווחים.
 חבר צוות התוכנית

עדיפות
 רמת אקסל גבוהה, יכולת איסוף נתונים מגורמים רבים במערכת ויכולת לבצע דיווחים בכלים ממוחשבים ואינטגרציה בין הרבה גורמים.
 רואה חשבון.
 ידע ב- תוכנת ERP [הנהלת חשבונות/ שכר].
 ידע והכרה של תוכנת חשבשבת חלונות.
 ידע בקריאה וניתוח של דוחות כספיים חשבונאיים.
 ידע בדיני עבודה וקריאת דוחות שכר של עובדים.
 בניית כלי עבודה טכנולוגיים של תקציב ותכניות עבודה.
 ידע ב POWER BI ותוכנות מקבילות.
 ידע ב- SQL/ כתיבת שאילתות במערכת הסאפ.
 ידע ב- VBA.

כישורים בינאישיים:
 תודעת שרות.
 יחסי אנוש
 יכולת עבודה בצוות.

תנאי סף
השכלה: תואר ראשון בכלכלה/ מינהל עסקים /חשבונאות.
ניסיון של שלוש שנים בתחומים רלוונטיים.
כפיפות
מנהל התוכנית

תנאי העסקה
חוזה אישי.

מיקום המשרד
משרדי החברה בקיבוץ כברי ובנשר, נסיעות לימי עבודה במטה החברה בלוד.

יש לשלוח קורות חיים למייל: hr@matnasim.org.il עד לתאריך 22.8.2017

המכרז מיועד לגברים ונשים.
משאבי אנוש



דרוש/ה רכז/ת כספיםתאריך פרסום: 14/08/17
תיאור התפקיד

* עבודה בתחום החשבונאות, תקציבים, ניהול כספים
* הזנת נתונים חשבונאיים למערכת ממוחשבת, מעקב, בקרה ודיווח.
* אחריות לאיסוף והכנת דו"חות תקציביים בהתאם לדרישות גורם המימון.
* קשר שוטף עם גורמים פנים וחוץ ארגוניים.
* עבודה חשבונאית מול מרכזים קהילתיים.
* סיוע לבניה ניהול ומעקב ממוחשב אחר תקציבי המחלקה ותכניותיה.
* תיתכן בחלק מהמשרה גם עבודת מזכירות, תיאום פגישות והכנת מסמכים לעובדי היחידה.

כישורים נדרשים

* עדיפות לתואר ראשון בתחום רלוונטי.
* הנהלת חשבונות סוג ג'.
* ניסיון מוכח בהנהלת חשבונות ואדמיניסטרציה – עדיפות לבעל/ת תעודה.
* עדיפות לניסיון בתוכנת הנה"ח sap business one
* ניסיון מוכח בהפעלת תוכנות – אופיס ואקסל ברמה גבוהה - חובה.
* תודעת שרות.
* יחסי אנוש
* עבודה בצוות.
* עבודה תחת לחץ.

תנאי העסקה
העסקה בחוזה אישי מיוחד (מעמד מותנה).

מיקום המשרד
המלאכה 4, לוד.

היקף משרה
85% - תיתכן הגדלה ל-100% משרה.


המכרז מיועד לגברים ונשים.

יש לשלוח קורות חיים למייל: urim@matnasim.org.il

עד ליום 20/8/2017
משאבי אנוש



מדריכים/ות לבני ובנות מצווה לשנת הלימודים תשע"ח - תכנית קרבתאריך פרסום: 17/07/17
אם אתם רוצים להיות חלק מתכנית מיוחדת וחוויתית,
ממפגש תרבותי פתוח ורב-גווני עם מקורות יהודיים
ומהדרכת ילדים בנושאים הקרובים לליבם, אם אתם רוצים להיות חלק מקבוצה משובחת של מדריכים, מקומכם איתנו !

דרושים
מדריכים/ות לשנה"ל תשע"ח, בכל אזורי הארץ

תיאור התפקיד:
הדרכת תלמידי כתות ו' לאורך שנת הלימודים, בתכנית העשרה מגוונת.
ליווי מפגשי הורים וילדים, ימי שיא, טקסי בת-מצווה, סיורים לימודיים.

דרישות ותנאים:

• בוגרות ובוגרי תואר ראשון ומעלה בתחום מדעי הרוח , מדעי החברה או מדעי היהדות.

• ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות בחינוך הפורמלי / בלתי פורמלי.

• יכולת ייזום פרויקטים חינוכיים וחברתיים והובלתם מול גורמי בית הספר והקהילה.

• מוכנות לעבודת הכנה ביתית , קריאת חומרים, הכנת מערכי שיעור .

• השתתפות חובה בהשתלמויות אזוריות וארציות כהכנה לתפקיד ולאורך השנה

תפקידים מגוונים ויכולת צמיחה לתפקידי ניהול וריכוז.
תנאים טובים למתאימים
 נדרש לתפקיד רכב לצרכי ניידות באזורים שונים ובבתי ספר שונים
 אזורים:
מרכז: חולון, נס ציונה, רחובות, השרון, ראש העין, מועצה אזורית מנשה.
צפון: קרית שמונה, חצור הגלילית, נצרת עלית, חדרה, עפולה, עמק הירדן, עמק החולה.
ירושלים: מעלה אדומים, פסגת זאב
דרום: אשדוד, באר-שבע

מישרה שעתית

קו"ח יש לשלוח לדוא"ל: shoshanaS@karev.org.il עד לתאריך 1.9.2017
ראיונות קבלה יתקיימו במהלך חודש אוגוסט - ספטמבר. רק פניות מתאימות תענינה .
משאבי אנוש



דרוש/ה מגשר/ת דובר/ת אמהרית במעלה אדומיםתאריך פרסום: 02/07/17
לתכנית קרב דרוש/ה מגשר/ת חינוכי/ת בינתרבותי/ית לעבודה בחצי משרה במערכת החינוך של מעלה אדומים.

דרישות התפקיד:
• אמהרית ברמת שפת אם
• עברית- קריאה וכתיבה ברמה גבוהה
• נסיון בעבודה חינוכית והיכרות עם מערכת החינוך הפורמלית
• נסיון בעבודה עם הורים עולים. רצוי נסיון בהנחית הורים.
• תקשורת בינאישית גבוהה- אסרטיביות, אמפטיה ויכולת עבודה עם שונות על רקע תרבותי
• זמינות גבוהה, מסירות ומוכנות לעבודה גם בשעות לא שגרתיות
• יכולת לעבוד בשיתוף פעולה עם מערכות שונות ברשות- חינוך, רווחה, פנאי וכו'.
• יתרון לבעלי תואר ראשון בתחום החינוך ו/או תעודת הוראה
• ניידות. יתרון לבעלי רכב

התחלת עבודה: 1/9/2017

קו"ח יש לשלוח לכתובת: ellavit@karev.org.il עד לתאריך 20.8.2017

רק פניות מתאימות תיעננה

משאבי אנוש



עבור לתוכן העמודהחברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ - חל"צ