דלג על בר עליון
בר עליון
לעמוד הבית
לוח מודעות
מכרז פנימי –דרוש/ה אחראית לוגיסטית לתוכנית בנות ובני מצווהתאריך פרסום: 20/11/18
לליוי ותמיכה אדמיניסטרטיבית לפעילות התוכנית
• אזור המשרה – אזור מרכז, כולל נכונות לניידות בתפקיד
• היקף משרה 100%
• תחילת עבודה – מיידית

הגדרת תחומי אחריות מרכזיים בתפקיד
• אחריות אדמיניסטרטיבית כוללת על התוכנית –עבודה שוטפת מול רכזות ומנהלת התוכנית
• ליוי וסיוע לוגיסטי למדריכי ורכזי התוכנית בנושאי גיוס כח אדם – פרסום מודעות דרושים ומיון ראשוני של פניות, קליטה והסכמי עבודה, סיומי העסקה, שכר, דיווח נוכחות ומענה לפניות אישיות
• מעקב שוטף אחר ביצוע תקציבי.
• קיום קשר רציף עם בתי הספר: מנהלים ומורים מקצועיים רכזי קרב יישוביים ובית ספריים
• קשר שוטף מול ספקי התוכנית - לתיאום והערכות לוגיסטית לפעילויות בבתי הספר בפרישה ארצית, כולל הצעות מחיר והזמנת ציוד וחומרים, טיפול בחשבוניות ועוד
• סיוע בכניסה של בתי ספר חדשים לתוכנית במסגרת הרחבת הפעילות – הטמעת התנהלות התוכנית בהתאם לסטנדרטים הקיימים בשאר בתי הספר.
• סיוע בליווי וארגון לוגיסטי של השתלמויות אזוריות וארציות כולל בניית מערך השתלמויות שנתי, תיאום והזמנת מקום, כיבוד, הזמנת ספקים נדרשים וכיוצב'
• תאום וטיפול לוגיסטי בטקסים ואירועים - כולל סיוע בשיבוץ מדריכים שמשתלבים בפעילויות (טקסי בת מצווה, פעילויות שיא העשרתית , הצגה ניידת , ועוד)
• קיום סיורים באתרי מורשת - ייעוץ וסיוע בבחירת האתרים והפעילויות כולל הוצאת הזמנות לפעילויות ומופעים באתרים.

דרישות התפקיד להגשת מועמדות
בעלי תואר ראשון / תעודה - יתרון
ידע וניסיון מעשי מתחום ארגון כנסים / ניהול תקציב / ניהול אדמיניסטרטיבי
יחסי אנוש מעולים
יצירתיות ויוזמה
יכולת עבודה עצמאית , אחריות אישית ו"ראש גדול"
עדיפות לבעלי רכב / רישיון נהיגה
נכונות למתן מענה גם בשעות הערב


תנאים כללים:
הגשת מועמדות למכרז תתבצע עד ה- 22/11/2018
יש לשלוח קו"ח ל shirlyh@karev.org.il



משאבי אנוש



דרוש/ה מנהל/ת משרד לאזור ירושליםתאריך פרסום: 20/11/18
לתכנית קרב – תוכנית חינוכית - חברתית בפריסה ארצית
דרוש/ה _מנהל/ת משרד לאזור ירושלים
הגדרת תחומי אחריות מרכזיים בתפקיד
• ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד : מענה טלפוני , הכנת דוחות, הזמנת ציוד, אחזקת המבנה, טיפול ברכש ועבודה מול ספקים ועובדים.
• מענה אדמיניסטרטיבי למנהל האזור ולצוות הניהולי, כולל תיאום פגישות וניהול יומן.
• מתן מענה כולל לעובדי האזור, כולל טיפול בנושאי כח אדם : קליטת עובדים, דיווח נוכחות, הסכמי עבודה , מענה לעובדים בנושאי שכר וזכויות.

• דרישות התפקיד להגשת מועמדות
• עדיפות לבעלי תואר ראשון
• עדיפות לבעלי ניסיון במשאבי אנוש וניהול משרד
• תודעת שירות גבוהה מאוד
• יחסי אנוש מעולים
• יכולת ארגון גבוהה
• שליטה מלאה ביישומי מחשב (בכל תוכנות אופיס כולל שליטה באקסל)
• שליטה מצוינת בעברית. יתרון לשפה נוספת – ערבית.

תנאים כללים:
מיקום המשרה - ירושלים
היקף משרה - 100%
מועד תחילת עבודה – מידי

הגשת מועמדות תתבצע עד לתאריך- 2/12/2018
יש לשלוח קו"ח למייל Jerusalem@karev.org.il
• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
• רק פניות מתאימות יענו
משאבי אנוש



דרוש/ה: תומכן/ית למוקד התמיכה באגף מערכות מידעתאריך פרסום: 20/11/18
תיאור התפקיד:
- מענה לתקלות ומתן תמיכה טלפונית למשתמשים במתנ"סים, ארגונים ובמטה החברה (לקוחות קצה) במגוון תוכנות הנתמכות על ידי אגף מחשוב.
- תמיכה מרחוק ואחריות לטיפול במגוון תקלות במערכות מחשוב ותוכנה.
- עבודה בימים א-ה בשעות 08:00-16:30 ותורנות ערב שבועית (פעם בשבוע 10:30-19:00).
- עבודה בצוות ובשיתוף פעולה.
- הדרכה במתנ"סים ובארגונים ברחבי הארץ – על פי צורך.
- שותפות, ייזום וניהול פעילות ותוכניות של האגף, בתיאום עם מנהל המחלקה/מנהל האגף.

תנאי העסקה ומיקום העבודה
• 100% משרה
• לוד (אזור תעשיה צפוני)
כישורים נדרשים:
- ניסיון קודם של שנה לפחות במתן תמיכה טכנית.
- בעל/ת תודעת שרות ויכולת עבודה בצוות ואחריות אישית גבוהה.
- השכלה/קורסים רלוונטיים בתחום המחשוב.
- אוריאנטציה טכנית בתחום הטכנולוגיה והמחשוב.
- בעל/ת יכולת למידה עצמית.
- יכולת/ניסיון בהדרכה/הטמעה.
- ניסיון בתמיכה טכנית בארגון גדול- יתרון.
- רישיון נהיגה חובה.

כפיפות : אחראי צוות תמיכה.


נא לשלוח קורות חיים : noa@matnasim.org.il
תאריך אחרון להגשה:.02/12/2018 שעה 09:00
משאבי אנוש



דרוש/ה מינהלן/ית לתוכנית עמיתים – החלפה לחופשת לידהתאריך פרסום: 18/11/18
תיאור התפקיד

• תפעול שוטף של משרד – תמיכה אדמיניסטרטיבית וניהול יומנים
• הזנת נתונים למערכת ממוחשבת ומעקב אחר נתונים
• הכנת דוחות אקסל \מצגות\הדפסות
• סיוע בהפקת כנסים והשתלמויות
• טיפול ברכש
• מתן שרות לעובדי התוכנית- רכזים, מנחות ומנהלות התוכניות.
• מענה למשתתפים המעוניינים להצטרף לתוכנית

כישורים נדרשים
• ניסיון מוכח בעבודה משרדית הכוללת עבודה מול לקוחות/ספקים
• שליטה וניסיון בהפעלת תוכנות אאוטלוק ואופיס – חובה (פאוור פוינט ואקסל) סאפ – יתרון
• שליטה בגוגל דוקס
• ראש גדול, תודעת שירות, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה תחת לחץ

כפיפות

מנהלת תוכניות עמיתים

מיקום המשרד
משרדי החברה בלוד

היקף משרה
100%

תאריך תחילת עבודה
01.02.19

המכרז מיועד לגברים ונשים.

יש לשלוח קורות חיים בצירוף אישורי השכלה למייל: amitim@matnasim.org.il עד לתאריך 2.12.18.
משאבי אנוש



מנחה נגישות והשתלבות למחוז דרוםתאריך פרסום: 18/11/18
למחלקה לנגישות והשתלבות ולמחוז דרום בחברה למתנ"סים

דרוש/ה:
מנחה נגישות והשתלבות למחוז דרום
עובד/ת זמני/ת, למילוי מקום מנחה המחלקה לנגישות והשתלבות (קבלת האחר) ותכנית גלגלים (לניידות עצמאית של אנשים עם מוגבלות, בתחבורה הציבורית) במחוז דרום
היקף משרה: 100% אפשרות ל 50% משרה
מקום העסקה: משרדי החברה למתנ"סים בלוד
מקום העבודה: בעיקר במרכזים קהילתיים של החברה למתנ"סים בדרום הארץ וכן במשרדי המחוז בבאר שבע ומשרדי החברה למתנ"סים בלוד.

דרישות תפקיד:
תואר ראשון (לפחות) בתחום העבודה הסוציאלית, חינוך מיוחד, קהילה וחברה.
ניסיון בהדרכה.
ניסיון בפיתוח קהילתי.
עדיפות לבעלי ניסיון בעבודה בתחום הנגישות וההשתלבות.

תיאור התפקיד:
סיוע למחלקה, למחוז ולמרכזים הקהילתיים לקדם את תחומי התוכן ולפתח תשתיות קהילתיות בתחום נגישות והשתלבות לקבוצות החוות הדרה בקהילה.
ליווי והדרכה למחוז ולמרכזים הקהילתיים בפיתוח תחום הנגישות וההשתלבות.
תכנון וביצוע תכנית הכשרה והדרכה לרכזי התחום, למנהלי המרכזים הקהילתיים, לחברי הנהלות מתנ"סים ולפעילים.
תאום וסנכרון בין המחלקה לנגישות והשתלבות ומחוז דרום בחברה למתנסים.
קורות חיים עד 22/12: ל – hishtalvut@matnasim.org.il
נא לרשום בראש הדף: לתפקיד מנחה נגישות והשתלבות במחוז דרום




משאבי אנוש



מנהל/ת מרכזי למידה מהל"ב החברה למתנ"סים– ארציתאריך פרסום: 18/11/18
תיאור התפקיד:

• הקמה וניהול מרכזי למידה במרכזים הקהילתיים ובספריות, במסגרת החינוך הבלתי פורמאלי.
• הכשרת מנחי ורכזי מרכזי הלמידה בעבודתם השוטפת, משלב התכנון ועד לביצוע.
• מעקב ובקרה על התהליכים החינוכיים, והתקדמות הלומדים.
• הנחיה פדגוגית ומנהלית של תוכניות למידה המופעלות אחרי שעות הלימודים הפורמאליות, הדרכה לרכזי למידה, מורים, וצוותים חינוכיים במרכזים הקהילתיים.
• כתיבה וביצוע של תוכנית עבודה שנתית וסיוע לרכזים בבניית תוכניות עבודה שנתיות.
• סיוע ומתן מענה לצרכים העולים בהפעלת מרכזי הלמידה.
• יצירת שותפויות פנים ארגוניות וחוץ ארגוניות.
• יכולת שיווק, שכנוע וביצוע בפועל תוכניות חינוכיות מגוונות.
כישורים נדרשים:
• תואר שני בחינוך/ מדעי החברה/ או תחומים רלוונטיים.
• תעודת הוראה.
• בעל/ת ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתחום החינוך/ החינוך הבלתי פורמאלי.
• ניסיון עבודה עם ילדים ובני נוער.
• יכולת עבודה בצוות, עבודה מול גורמים שונים ממסדיים וקהילתיים.
• ניסיון בניהול ארגוני ופדגוגי, ניסיון בניהול כלכלי – תקציבי.
אופן ההעסקה:
• 100% משרה.
• יכולת ניהול עצמי של שעות עבודה וזמינות בשעות לא שגרתיות.
• יכולת ניידות – רישיון רכב בתוקף.
נא לשלוח קורות חיים למייל oriana@matnasim.org.il עד לתאריך 2.12.18















































































































משאבי אנוש



דרוש/ה מזכירה לרשת הירוקה - מילוי מקום לחל"דתאריך פרסום: 15/11/18
לתוכנית קרב - ארגון חברתי – חינוכי בפריסה ארצית
הגדרת תחומי אחריות מרכזיים בתפקיד
• הזמנות רכש
• ניהול יומנים
• מעקב תשלומים
דרישות התפקיד להגשת מועמדות
• בעלת ניסיון
• ראש גדול, אחראית, מסודרת
• שירותית

מיקום המשרה – משרדי החברה בלוד
היקף משרה - 50%-75%
מועד תחילת עבודה – מיידי

* לא ניתן לעבוד במשרה במקביל לתפקיד במשרד החינוך

תנאים כללים:
הגשת מועמדות למכרז תתבצע עד לתאריך- 30/11/18
יש לשלוח קו"ח למייל shira@reshet-yeruka.net

• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
• רק פניות מתאימות יענו

משאבי אנוש



דרוש/ה מתאמ/ת למחלקת מיומנויותתאריך פרסום: 14/11/18
לתכנית חינוכית המופעלת ברמה ארצית
דרוש/ה מתאמ/ת למחלקת מיומנויות

תיאור התפקיד:
ביצוע הזמנות, הקלדת חשבוניות, מענה טלפוני, תיוקים וכד'.
התהליך כולל :
• עבודה מול יחידות קידום נוער וספקי המיומנויות
• הוצאה, טיפול ומעקב אחר הזמנות וחשבוניות של מיומנויות מול הספקים
• ניהול קשר שוטף מול הספקים
• תמיכה תפעולית בהטמעת תוכנת המיומנויות אל מול יחידות הנוער
תנאי סף:

• תעודת הנה"ח סוג 1 + סוג 2
• ניסיון מוכח בהקלדת חשבוניות ועבודה מול ספקים - יתרון

תכונות וכישורים:

אחראיות, אמינות , בעל/ת מוטיבציה, מוסר עבודה גבוה, אדיבות ויחסי אנוש מצוינים, ראש גדול, יוזמה ויכולת ארגונית טובה.
היקף משרה:
100% משרה, 5 ימים בשבוע
תחילת עבודה:
מידית
מיקום:
משרדי החברה בלוד
קו"ח יש להגיש לאוריאנה פירו oriana@matnasim.org.il עד לתאריך 20.11.2017 בשעה 14:00.

המודעה מתייחסת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תעננה.
משאבי אנוש



דרוש/ה רכז/ת גני ילדים בתחום הטבע והסביבהתאריך פרסום: 14/11/18
דרוש/ה רכז/ת גני ילדים בתחום הטבע והסביבה
לתוכנית קרב - ארגון חברתי – חינוכי בפריסה ארצית
הגדרת תחומי אחריות מרכזיים בתפקיד
• תפקיד מגוון הכולל הנחית מדריכי/ות גני הילדים בתחום הדעת, פיתוח תכנים חדשים, תצפיות במדריכים/ות, סיוע בהקמת מרחבים אקולוגיים בגן, הזמנת רכש ועוד
• התפקיד מצריך נסיעות מרובות
• עבודה גמישה המאפשרת סדר יום משתנה
• עבודה מול בעלי תפקידים רבים כגון: מנהלות מחלקות חינוך, גננות, רכזים יישוביים, מדריכים ועוד

דרישות התפקיד להגשת מועמדות
• רקע וניסיון בעבודה (הדרכה/הוראה) עם ילדים. (חובה)
• רקע וניסיון בריכוז/ניהול צוות עובדים.
• ניסיון בעבודה מול מנהלות, גננות ובעלי תפקידים בכירים.
• רקע ו/או ניסיון בגינון/חקלאות (יתרון משמעותי)
• רישיון נהיגה ורכב (חובה!)
• יצירתיות בפתרון בעיות, ועמידה בתנאים של לחץ
מיקום המשרה - ארצי
היקף משרה - 100%

* לא ניתן לעבוד במשרה במקביל לתפקיד במשרד החינוך
תנאים כללים:
הגשת מועמדות למכרז תתבצע עד לתאריך 4/12/18
יש לשלוח קו"ח למייל limori@karev.org.il
• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
• רק פניות מתאימות יענו

משאבי אנוש



דרושים/ות בוחנים/ותתאריך פרסום: 11/11/18

לתוכנית היל"ה בחברה למתנ"סים דרושים/ות בוחנים/ות בפריסה ארצית
תכנית היל"ה הינה תכנית ארצית להשלמת השכלה לבני נוער בסיכון ובנשירה

תפקיד הבוחן/ת:
• השגחה בבחינה ובדיקת המבחנים.
דרישות התפקיד:
• בעלי תואר ראשון / תעודת הוראה / סטודנטים/ות שנה ג' .
• אוריינטציה לעבודה עם נוער בסיכון.
• התמצאות בתחומי דעת- מתמטיקה, אנגלית, שפה ,מחשבים ברמה של 8-10 שנ"ל.
• שפה עברית / שפה ערבית.
תנאי העסקה:
• 38 ₪ לשעת השגחה
• 10 ₪ לבדיקת שאלון
• נסיעות
שליחת קורות חיים למייל: shirlyz@matnasim.org.il עד לתאריך 25.11.18

***המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד***
רק פניות מתאימות תענינה
משאבי אנוש



דרוש/ה מנהל/ת תוכנית "לחיות יחד בקהילות"תאריך פרסום: 11/11/18
תיאור התפקיד
תכנית "לחיות יחד בקהילות" מבקשת להתמודד עם הפילוג ההולך וגובר בין הקהילות השונות בחברה הישראלית מתוך תפיסה כי ריבוי התרבויות הינו נכס ולא נטל. מטרת התכנית הינה יצירת שותפויות והגברת הסולידריות בין הקבוצות והקהילות השונות באוכלוסייה, באמצעות תהליכי עומק מגוונים לרבות מפגש, היכרות עמוקה ועשייה משותפת במרחב החיים המשותף. התכנית מתחילה השנה פיילוט בשבעה מרכזים קהילתיים.
הגדרת התפקיד:
מנהל/ת התכנית י/תפעל לקידום התכנית ומטרותיה אל מול כלל המנחים והצוותים במרכזים הקהילתיים ובתיאום מלא עם הצוות הממונה של התכנית.
כישורים נדרשים

• הקמת מערך ארגוני ובניית התשתית להפעלת התכנית ביישובים, תוך יצירת חיבורים בין המערכות השונות.
• ליווי צוות התכנית המקומי (מנחה ורכז/ת קהילה) בהוצאת התכנית לפועל ובבניית פרויקטים יישוביים תוך בחינת שילוב התוכן והעקרונות הייחודים לתכנית.
• יצירת שותפויות ואיגום משאבים לניצול מיטבי של התקציבים הקיימים.
• הובלת מנהלת ארצית של חשיבה, שיתוף ולמידת עמיתים מכלל הפיילוטים.
• קיום תהליכי מדידה והערכה לתוכנית.
• ניהול תקציב מול שבעת המרכזים הקהילתיים וברמה הארצית.
• חלק מצוות ארצי של מנהלי התכניות – שותף/ה להכשרות, הדרכות, העשרה .
תנאי סף:
בעל/ת השכלה אקדמאית - תואר ראשון, עדיפות לתואר שני
הכרות עם מגזרים שונים ופתיחות תרבותית
יוזמה, יצירתיות, גמישות ויכולת עבודה עצמאית.
יחסי אנוש מצוינים.
בעל/ת ניסיון מוכח (3 שנים לפחות) בניהול פרויקטים, עבודה קהילתית וניהול שותפויות ברמה עירונית.

כפיפות
מנהל/ת התכנית י/תפעל בכפיפות ניהולית ומקצועית למחלקה לזהויות בחברה למתנ"סים.
תנאי העסקה
העסקה בחוזה אישי

מיקום המשרה
לוד

היקף משרה
100%

יש לשלוח קורות חיים למייל: zehuyot@matnasim.org.il עד לתאריך: 26/11/2018

המכרז מיועד לגברים ונשים.
משאבי אנוש



דרוש/ה _מדריך/ה אמנות לפרויקט ייחודי במעלה אדומיםתאריך פרסום: 23/10/18
לתכנית קרב – ארגון חינוכי בפריסה ארצית
דרוש/ה _מדריך/ה אמנות לפרויקט ייחודי במעלה אדומים
מילוי מקום לחופשת לידה (אופציה להארכה)
הגדרת תחומי אחריות מרכזיים בתפקיד
• הדרכת ילדים במוסדות החינוך בתחומי העשרה.
• הכנת הפעילות כולל ארגון הציוד והחומרים.
• קיום דיאלוג שוטף עם צוות בית הספר, מנהלי/ות בי"ס, התוכנית ורכזי/ות קרב בי"ס ויישובי.
• השתתפות בהשתלמויות הנערכות ע"י תכנית קרב.
• עבודה בימים ראשון ורביעי בבתי"ס במעלה אדומים- 16 שעות עבודה שבועיות.


דרישות התפקיד להגשת מועמדות
• ניסיון בהוראה /הדרכת ילדים
• ידע ונסיון בעבודה באמנות יצירה- תואר אקדמי בחינוך /אמנות.
• שמחה ואהבה לילדים ,אחריות ויחסי אנוש טובים
• הכשרה מסודרת למתאימים.

מיקום המשרה - מעלה אדומים
היקף משרה - 16 שעות שבועיות
מועד תחילת עבודה – מיידי
* לא ניתן לעבוד במשרה במקביל לתפקיד במשרד החינוך
תנאים כללים:
הגשת מועמדות למכרז תתבצע עד לתאריך-30/12/18
יש לשלוח קו"ח למייל ornab@karev.org.il

• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
• רק פניות מתאימות יענו






משאבי אנוש



עבור לתוכן העמודהחברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ - חל"צ