דלג על בר עליון
בר עליון
לעמוד הבית
לוח מודעות
דרוש/ה מנהל/ת תכנית "צעירים בונים קהילה"תאריך פרסום: 18/11/17

לתכנית בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת
תכנית "צעירים בונים קהילה" הינה תכנית ארצית מטעם החברה למתנ"סים, הפועלת לחיבור משמעותי של חברי הקהילה הצעירים לעשייה ושותפות בלקיחת אחריות על סביבת מגוריהם, חייהם החברתיים, להגברת העמדות החיוביות של הצעירים ולשינוי חברתי אמיתי ביישוב.
תיאור התפקיד:
• הקמה וניהול של רשת מרכזי צעירים בפריסה ארצית.
• ניהול צוות רכזים שטח.
• ניהול שותפויות מול משרדי ממשלה, עמותות, מרכזים קהילתיים וחברות עסקיות.
• כתיבה והובלה של תכנית עבודה שנתית, עמידה במדדי פעילות וביעדים תקציביים ולהביא לכדי מימוש את מטרות התכנית.
דרישות:
• תואר ראשון לפחות, ממוסד אקדמי המוכר ע"י המל"ג.(רצוי תואר שני)
• ניהול צוות עובדים/מדריכים בפריסה ארצית.
• כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
• ראש גדול ובעל/ת חשיבה קהילתית.
• ניסיון בהובלת פעילויות קהילתיות-יתרון.
• זמינות לעבודה במשרה מלאה ולעיתים בשעות הפעילות (אחה"צ / ערב).
• רישיון נהיגה.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
משרדי החברה ממוקמים בעיר לוד.
יש לשלוח קורות חיים לשרה דוד במייל: sarad@matnasim.org.il ועד לתאריך : 30/11/2017
משאבי אנוש



דרוש מנהל תכניות חינוכיות בספורטתאריך פרסום: 18/11/17
לחברה למתנסים דרוש מנהל תכניות חינוכיות בספורט
לתוכנית ערכים בספורט

הגדרת התפקיד
• אחריות כוללת את בנייה ויישום תכנית עבודה להטמעת מודלים חינוכיים במסגרות ספורט במרכזים קהילתיים בפריסה ארצית.
• ניהול והובלת תהליכים חינוכיים במרכזים הקהילתיים מול הנהלות ואנשי מקצוע.
• הובלת צוות מנחים בפריסה ארצית
• פיתוח שותפויות בעיריות, ארגונים ומוסדות.
• תיאום והובלת הכשרה של מדריכים צעירים במרכזים הקהילתיים
• יצירת שותפויות ופעילויות משותפות בין מרכזים קהילתיים
• יצירת סביבה חינוכית שמאפשרת פיתוח אישיותו של ספורטאי וחניך
• תיאום ונחייה על פי צורך של סדנאות אינטראקטיביות לילדים, הורים ומאמנים.
• אחריות על עמידה במסגרת תקציבית ותכנית על פי מדדים ויעדים.
דרישות התפקיד
תואר ראשון
• איש/אשת חינוך וחברה בעל רקע וניסיון בניהול תכניות של לפחות 5 שנים.
• ניסיון בניהול צוות עובדים ושותפים
• יכולת הנעה ורתימה של שותפים חדשים.
• ניסיון בהדרכה, הכשרה והנחייה של ילדים, נוער ובוגרים.
• ניסיון עם התנהלות של מועדון ספורט, מסגרות נוער ומתנ"סים.
• בעל ניסיון בהפעלת תכניות במרחב קהילתי ובמיוחד בחברה הערבית.
• יחסי אנוש מעולים.
• יש לשלוח קורות חיים לשרה דוד במייל: sarad@matnasim.org.il ועד לתאריך : 30/11/2017

כפיפות : מנהל המחלקה לילדים נוער וצעירים
מיקום המשרה: משרדי החברה למתנ"סים בלוד

תנאי העסקה: 75% משרה
משאבי אנוש



דרוש/ה מנהל/ת המחלקה לייעוץ ופיתוח ארגוניתאריך פרסום: 16/11/17
מינהל משאבי אנוש

מנהל/ת המחלקה לייעוץ ופיתוח ארגוני

להלן הודעה על משרה פנויה חדשה בהיקף של משרה מלאה:

תיאור התפקיד

ניהול וריכוז פעילות הייעוץ והפיתוח הארגוני בחברה למתנסים:

א. הובלה מקצועית של תחומי הייעוץ והפיתוח הארגוני בחברה, ובכלל זה:
• אבחון ואיתור צרכי פיתוח ארגוני התומכים בהשגת יעדי החברה.
• פיתוח, בנייה והטמעה של תכניות, תהליכים וכלים מתחום הפיתוח והייעוץ הארגוני התומכים בצרכי הארגון.
• תמיכה מקצועית בתהליכי שינוי ארגוני.
• הובלה מקצועית של תהליכי פיתוח והכשרת מנהלים/ צוותים בארגון.
• מתן מענה לצרכים העולים מתכניות יחידתיות באמצעות כלי פיתוח ארגוני, בניית כלים, ליווי והנחיית מנהלים.
ב. אחריות לניהול מערך היועצים בחברה ובכלל זה:
• ניהול צוות עובדים ויועצים במחלקה.
• ניהול ספקים: מכרוז, גיוס, השמה, ניהול שוטף ובקרה מקצועית וניהולית.
ג. גיבוש וניהול תכנית עבודה שנתית, גיוס משאבים וניהול תקציבים.
ד. שותפות בצוותים ובתהליכים מקצועיים המתקיימים בחברה ובמינהל משאבי אנוש: סיקור פנים ארגוני, תכניות עבודה, הערכת עובדים, פיתוח עתודות ניהוליות, תהליכי הדרכה והכשרה וכיוב'.
ה. ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.


כישורים נדרשים

• תואר שני בהתנהגות ארגונית, ייעוץ ארגוני, פסיכולוגיה תעסוקתית, סוציולוגיה, מדעי החברה, לימודי עבודה.
• ידע וניסיון בתחום ייעוץ ופיתוח ארגוני – 5 שנים לפחות.
• חמש שנים לפחות ניסיון בייעוץ ופיתוח ארגוני בארגון בפריסה ארצית:
- ניסיון מוכח בהובלת תהליכים חוצי ארגון
- ניסיון מוכח בייעוץ לדרג ניהולי בכיר
- ניסיון בפיתוח תכניות עבודה
• רישיון נהיגה בתוקף.



יכולות נדרשות
- יחסי אנוש מעולים
- יכולת הנעה והשפעה
- יכולת עבודה באופן עצמאי
- גישה פרואקטיבית


כפיפות ארגונית
לסמנכ"לית מינהל ומשאבי אנוש.

מיקום המשרד
משרדי החברה בלוד.


יש לשלוח קו"ח למייל: hr@matnasim.org.il עד לתאריך 26/11/2017 בשעה 14:00.

המכרז מיועד לגברים ולנשים.



משאבי אנוש



לתכנית קרב- דרוש/ה תקציבן/ית למחוז צפוןתאריך פרסום: 15/11/17
דרוש/ה תקציבן/ית

תוכנית מתן שירותי ניהול ותפעול של תוכניות העשרה ביישובים שונים בישראל (תוכנית קרב) פונה לאיתור תקציבן/ית

תאור התפקיד:

• הכנת תקציבים למוסדות לימוד הפועלים בתוכנית
• הפקת הזמנות שנתיות
• הפקת הזמנות שוטפות לפי דרישה
• עדכוני תקציב לפי הצורך
• בקרת תקציב חודשיות וביצוע תחזיות ועדכונים בתאום עם רכזי האזורים
• אישור ביצוע שעות עבודה
• אישור הזמנות וחשבוניות
• קבלת כספים הפקדות לבנק מעקב
• ניהול תקציב משרדי


דרישות התפקיד
• תואר ראשון לפחות בתחומי הכלכלה מנע"ס
• נסיון של חמש שנים לפחות בתחומי ניהול תקציב
• שליטה גבוהה במיומנויות מחשב ותוכנת אקסל במיוחד.
• תודעת שירות גבוהה ואיכפתיות
• יכולת עבודה בצוות רב תחומי


היקף משרה וכפיפות:
המשרה הינה בהיקף של 100%
כפיפות למנהל אזור הצפון
מקום העבודה: מושב שורשים

יש לשלוח קו"ח עד לתאריך 30/11/2017 למייל amits@karev.org.il

רק פניות מתאימות תענינה
משאבי אנוש



דרוש/ה מינהלן/ית לתכנית עולים לירושליםתאריך פרסום: 06/11/17
תיאור התפקיד
* הקמת בסיס נתונים ומידע לתוכנית וניהולו השוטף.
* סיוע לבניה ניהול ומעקב ממוחשב אחר התקציב.
* מתן שירות לצוות, למרכזים קהילתיים וגורמים מפעילים בשטח
* עריכת מצגות ודוחות אקסל
* קשר שוטף עם גורמי חוץ: ספקים, מתנ"סים.
* עבודת מזכירות ,תיאום פגישות והכנת מסמכים לעובדי התכנית

תנאי הסף
• תואר אקדמאי/הנדסאי .
• קורס בהנהלת חשבונות-יתרון
• ניסיון מוכח בניהול משרד הכולל עבודה מול לקוחות/ספקים .
• ניסיון מוכח ושליטה מלאה בהפעלת תוכנות – אופיס, פאוור פוינט ואקסל חובה.
• דיוק ותודעת שירות גבוהה ומוכחת .

כפיפות
מנהלת המחלקה

תנאי העסקה
העסקה בחוזה אישי (מותנה)


מיקום המשרד
משרדי המטה בלוד

היקף משרה
50%

יש לשלוח קורות חיים למייל: h-yehudit@matnasim.org.il עד לתאריך: 19.11.2017

המכרז מיועד לגברים ונשים.


משאבי אנוש



לתכנית קרב דרושים מדריכים/ות לתחום ארכיאולוגיהתאריך פרסום: 25/10/17
לעבודה בבתי ספר יסודיים

פרויקט ייחודי המשלב אמנות טבע וסביבה.
דרושים מדריכים/ות בעלי ידע רלוונטי, ניסיון בהדרכה, מחויבות וגישה חינוכית.

אזור פעילות : אור יהודה

נא לשלוח קורות חיים עד לתאריך 23.11.2017 למייל: navad@karev.org.il
משאבי אנוש



דרוש/ה כלכלן/ית – רכז/ת כספיםתאריך פרסום: 15/10/17
להלן הודעה על תפקיד פנוי בהיקף של משרה מלאה באגף חשבות ותקציב.

תיאור התפקיד
 ריכוז עבודת צוות רכזות כספים ודיווח.
 קשר שוטף וייעול תהליכי העבודה בארגון באמצעות טכנולוגיית BI ואקסל מתקדם.
 עבודה בתחום התקציבים וניהול כספים.
 עריכת בקרת תקציב, דיווחים ומעקב אחר הוראות גורמי המימון בהקשר לדיווחים.
 סיוע למנהל מחלקת תקציב בכל משימה שתוטל עליו/ה.

דרישות אחרות
 ידע נרחב בתחום כספים, כלכלה ותקציב.
 יכולת לבצע דיווחים בכלים ממוחשבים ואינטגרציה בין הרבה גורמים.
 רמת אקסל גבוהה, יכולת איסוף נתונים מגורמים רבים במערכת.

עדיפות
 ידע ב POWER BI ותוכנות מקבילות.
 ידע ב- SQL/ כתיבת שאילתות במערכת הסאפ.
 ידע ב- VBA.
 ידע ב- תוכנת ERP [הנהלת חשבונות/ שכר].
 בניית כלי עבודה טכנולוגיים של תקציב ותכניות עבודה.


כישורים בינאישיים:
 תודעת שרות.
 יחסי אנוש
 עבודה בצוות.

תנאי סף
השכלה: תואר ראשון בכלכלה/ מינהל עסקים /חשבונאות או כל תואר רלוונטי אחר.

כפיפות
מנהל מחלקת תקציב.

תנאי העסקה
חוזה אישי.

מיקום המשרד
משרדי החברה בלוד.

המכרז מיועד לגברים ונשים.

יש לשלוח קורות חיים למייל: ksafim@matnasim.org.il עד לתאריך: 26.10.2017 בשעה 12:00
משאבאי אנוש



עבור לתוכן העמודהחברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ - חל"צ